02 november 2010

Jaha gott folk. Vad ska man göra ? Sparka liv i bloggen igen eller helt enkelt låta bli ?!.... jag har inte riktigt kommit till klarhet med det än. Men någon flytt har inte blivit av och det jag saknar med denna bloggportal är just möjligheten att ha lösenordsskyddade inlägg. Så jag letar fortfarande klarhet i saken.

Men medans jag gör det så lägger jag inte en önskan om att om någon springer på eller få nys om en skrinda (gärna i trä) så hojta till! Jag behöver en, till midsommar :-) kosta vad det kosta vill !

2 kommentarer:

  1. Men är du säker på att man inte kan lösenordsskydda? Får för mig att jag sett det någonstans. Jag återkommer =)

    SvaraRadera
  2. Tycker det är jätteroligt att du skriver igen. =) Jag har saknat dina inlägg! Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view