11 juli 2010

Nu är det spikat och klart. Från och med fredag kommer jag ta denna blogg och flytta vidare till ett annat ställe. Med en massa hjälp av fröken Fade. Det kommer bli bra. Det kommer styra upp det hela. Det kommer bli ordning på torpet igen efter det. Nu ska jag bara sätta K på att bränna ner denna blogg som jag skrivit här.....
Så ska det låta.
Nu är det också ljuva semestertid och vi i familjen njuter för fulla muggar av grill, sol,bad, glass, sovmorgon (om man nu kan kalla dem det ;-)). Livet är bra härligt!

Vi ses på nya marker!

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du ska fortsätta! En fråga bara...hur sparar man sin blogg. D.v.s. hur ska K "bränna" ner den?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag flyttar denna, så jag flyttar med allt - inlägg, bilder, kommentarer, rubbet. Så du behöver inte stressa med att spara den. :)

    SvaraRadera
  3. NU finns det bebismage-bilder på bloggen =)
    Jag hoppas du lägger ut din nya adress så jag hittar till dig! =)
    Kramen!!

    SvaraRadera

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view