06 juni 2010

Spola fram och tillbaka.

Imorgon har vi ledigt min lilla loppa och jag. Så om vädret tillåter blir det en utflykt med pannkakor och tågåkning. Kan inte bli mycket bättre.

Idag var vi ute till älskade Tina med unge och firade att ungen hade fyllt 6år i veckan som var. Som alltid när vi varit där så kommer jag hem med en mage som står åt alla håll och kanter. Den är proppade med mat till bristningsgräns. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag kommer aldrig mer att känna hunger.
Jo jag vet, det är inte sant....

Igår en hektisk med bra dag. På den tidiga kvällen var jag och kollade på Sex and the city II den var bra. Inte bättre än den första, men kanske inte heller sämre. Jag vet inte, kan inte riktigt bestämma mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view