10 juni 2010

Det senaste är att vi nu är utan bil. Äntligen har åbäket som kostat oss en nedrans massa pengar, rent ut sagt så har den blödit bort pengarna i rena rama blodbadet. Men nu är det slut på det. Fast nu är det istället helt jätte konstigt att det inte längre står en blå buss på vår parkeringsplats och trots det faktum att jag ej har något körkort så är det helt hopplöst att inte ha en bil det märkte vi av efter en 30minuter utan. Och speciellt när en liten Tuva ska sova hos sin mormor över natten och därför behöver ha med sig en nedrans massa tillbehör till förskolan där mormor ska plocka upp den lilla.......
Nu ska vi bli rika ;-) (Jo precis, jag spanar redan på vagnar!)

Sen ska jag bli kvitt mitt sockerberoende, någon som vill hänga på? Det kommer inte bli en vacker resa detta....

1 kommentar:

  1. Hallor!
    Nuuu har jag återstartat min gamla blogg (ska göra ett försök i alla fall) snälla gå in och titta så att det inte blir så ensamt! http://ellenkantarellen.blogspot.com

    SvaraRadera

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view