05 november 2007

NO Goodbye.


Till min Älskade K. Bara så att du vet.

Did I disappoint you or let you down? - Aldrig någonsin, mitt hjärta har ingen vårdat så ömt så som du. Och tro mig, det är jag dig evigt tacksam för.
You touched my heart you touched my soul. - Som ingen annan någonsin gjort.
You changed my life and all my goals. - Och bara till det bättre.
And love is blind and that I knew when,My heart was blinded by you. - Men jag är rätt van vid att inget se. (Då jag egentligen kräver glasögon eller linser dygnet runt och använder det kanske 4ggr i månaden) Och jag litar på dig, sten hårt. Du leder och ja följer, för alltid.
I've kissed your lips and held your head. - Säker ett tusentals gånger och endå kan jag inte få nog.
Shared your dreams and shared your bed.- Då, Nu och alltid.
I know you well, I know your smell. - Utan och innan.
I've been addicted to you. - Och det är jag fortfarande, jag är ju en "missbruks människa" av hela hjärtat. Och du är min bästa drog. Ever.
You have been the one.You have been the one for me. - Förmodligen hela livet, så nära men endå helt okänd. Och nu är du "The one" för evigt.
I've seen you cry, I've seen you smile. - Oftast skrattat med, Och försökt att torka de tårar som fallit.
I've watched you sleeping for a while. - Inte för att det händer ofta, eftersom jag är den sovande i vårt förhållande. Men ibland, när jag vaknar mitt i natten (nu är det rättså ofta eftersom "Harry" trycker på kissblåsan stup i kvarten) så kan jag inte låta bli att titta på dig och känna hur hela min kropp blir varm av all kärlek till dig.
I'd be the father of your child. - Herrejävlar Ja, det är den största lyckan av allt. Och Ni kommer vara den bästa familj jag nånsin kunnat drömma om.
I'd spend a lifetime with you. - Och längre blir det.
I know your fears and you know mine. - Och det gör hela grejen till det det är.
We've had our doubts but now we're fine,And I love you, I swear that's true.I cannot live without you. - Kan inte, Vill inte, Vägrar.

3 kommentarer:

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view