01 juni 2010

Ja som ni säkerligen har förstått så är läget just nu att det är välldans många födelsedagar, hela våren är knökad av dem, för vår del. Men vi är bra på att kalasa vi. Och helgen som var spenderades mestadels på loppisar utomhus och myspys med familjen. Helgen som kommer blir fylld av studentfirande, loppis, SATC bio med ett gäng goa jäntor, firande av unge herr Xander som fyller 6(!!?)år nu på torsdag. (hujedamig! vart har tiden tagit vägen? Han va ju förbövelens 2 alldeles alldeles nyss....galet!). På måndagen om vädret är med oss blir det kanske Skansen eller Torekällberget eller någon annan härlig utflykt för då är vi minsann ledig jag och min lilla vilda.....
Nu har ni lite koll på mig. Jag är fruktansvärt dålig på att hålla er uppdaterade. Sorry. Men tillsaken hör att det liksom är sådan fullrulle hela tiden att jag inte ens hinner med att hålla mig själv uppdaterad. Men våren är härlig och förhoppningsvis är sommaren på g nu. Att jag kommer få lov till att bada i vassen må så vara. Jag skiter blanka tusan i det, har jag bestämt mig för. Jag kommer kunna göra badbomben deluxe i alla fall och det är ju alltid kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view