23 mars 2010

Nu jäklar. Nu är det på tiden. Nu är det tamigtusan dags. I kväll påbörjades projekt att framkalla 2 års bilder. Eller jag ska inte framkalla dem men jag ska skicka in dem för framkallning Det ska jag. Nu.


2 timmar senare har jag in sett att Rom byggdes inte över en natt. Detta mina vänner kommer att ta tid. Jag har de närmsta timmarna suttit och velat och valt och allt är fokuserat på bilder med Tuvalajnen. Jag lyckats få ihop från Födelse till ½året. Men man ska kanske inte se det man inte hunnit utan faktiskt hurra lite för att nu jäklar händer det grejer.
Nu har jag ju äntligen fått röven ur.
Jag har ju faktiskt också städat micron idag, som såg ut som en micro i ett personal/lunchrum - kräkvarning. Snuskigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view