17 mars 2010

Nu går det vattkoppor på Tuvas avdelning. Vi tar gärna tacksamt emot. Ju förr desto bättre. Bring it.....
I övrigt så rullar allt på. Låter ju himla trist fast det är faktiskt raka motsatsen och att det sedan på det bjuds på lite soliga dagar gör ju att det hela känns helt fab....

Tänkte också sparka liv i mig själv med lite - jag vill veta vem du är som är här och läser min blogg-lek.
Jag undrar:
  1. Vad heter du?
  2. Hur gammal är du?
  3. Hur hittade du hit?
  4. Vad tycker du om min blogg ? Vad vill du ha mer och vad vill du ha mindre av ?
  5. Hur känner vi varandra ?
  6. Är glaset halvtomt eller halvfullt ?
  7. Valet är ditt - Här finns det plats för valfri fråga om så önskas. Jag svarar på Söndag!

4 kommentarer:

  1. Hej tjej!
    Jag tänkte svara på dina frågor =)
    1. Mitt namn är Jennie
    2. Jag är 28 glada dagar
    3. Har ju en länk på min egen blogg
    4. Jag tycker din blogg är super. Tittar in här minst en gång per dag.
    5, Du och jag började jobba på Glömsta samtidigt
    6. Det är halvfullt
    7. Yay! En egen fråga. När ska vi boka in ett nytt datum för Ulla. Nu är jag redo igen. När du vill och kan!

    Massa kärlek från mig! =)

    SvaraRadera
  2. Chris, 26 år, hittade hit via fejdan, skitbra mer uppdateringar vore kul och glaset är såklart halvfullt.

    SvaraRadera
  3. Tina, 28, hittade hit via Lunar tror jag, jag vill att du bloggar MEEEER, vi känner väl varandra ganska väl? :) Glaset är fullt! :D

    SvaraRadera
  4. Bättre sent än aldrig! Här kommer mitt svar. Måste även erkänna att jag stulit denna inläggsidé. Svara gärna på mina frågor också. =)
    1. Sara
    2. 26
    3. Via "Moa mitt i vitt"
    4. Fantastiskt att kunna följa vad du gör och din lilla Tuva. Gillar den nya layouten. Men som alltid kan man ju inte få för mycket av det goda. Så gärna fler inlägg. =)
    5. Föredetta kollegor.
    6. Halvfullt, för det mesta.
    7. Hoppas vi ses snart igen! Kram

    SvaraRadera

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view