20 mars 2010

Några av Er som lämnat kommentarer är eniga om att ni vill ha mer.
Fylligare blogg, fler inlägg. Jag ska göra mitt yttersta för att ge Er detta.
Det är bara så nedrans svårt när man ibland befinner sig i blogg-tork-svackor som sträcker sig under en längre tid. Vill liksom komma med nått mer. Mer av det braiga.
Som skrivet, jag ska göra mitt bästa och anstränga mig mer för att ge Er. Mer.


Idag har jag minsann jobbat 5,5 timmar (07:30-13:00). Galet, man ska inte jobba på helgerna, inte om man jobbar heltid i veckorna. Helgerna är då heliga. Under dessa timmar satte jag i mig 3koppar kaffe och solen kikade fram så nu är det toppen lördags väder och jag är helt darrig av koffeinchock. Efter att jag jobbat mina timmar kom Tuvaluvan och K, hämtade mig och det bar av mot Skäris och en lunchdejt med Sandra Martin och Vendela. Efter en gudomlig Cesarsallad blev det lite strump och fingerfantsshopping på H&M och sedan bar det av hemåt. Tuva var trött som en gnu så 15:12 slängde hon in handduken och lät till sist sömnen få grepp om henne. Nu sover hon. På tok för sent. Det resulterar i att det förmodligen inte alls blir någon tidig kväll för någon. Men det gör inte så nedrans mycket eftersom vi ska hem till Estelle med familj på lördagsmiddagsmys. Vi kan minsann dansa hela natten vi........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view