21 mars 2010

Jag känner mig inte alls redo för att det är Måndag redan i morgon. Vart tog denna helg vägen ?
Seriöst. Men veckorna har ju en tendens att ta slut lika fort som dem börjat så, it is just to go med flowet.
Imorgon ska jag övningsköra med svärfar. Det är alltid lika spännande. Han är lugn och jag... är närmast det hysteriska. Vart vi tar vägen imorgon har jag ingen aning men jag vet att kl 18 är det grekdejt med Moa och Kattis. Moa går i de sista väntans veckorna på hennes och H's lilla jänta. Vi är alla så spända på när den lilla vill komma ut. Och vi äntligen ska få träffa denna "lillasyster" som Tuva kallar henne. Jag har också en paketavi i min jackficka om ett paket som kom i förra veckan, jag är nyfiken och förmodligen en av Traderas bästa kunder de sista veckorna. Och är det någon som passerar Ica Maxi så vill jag följa med.. Om jag inte lyckas styra färden ditom i morgon. Tuva "behöver" en fleccelurv.

Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view