03 februari 2010


Jag har blivit till delad en award, från gulliga Madde i soliga Californien.
Och om man fått denna award så ska man;

  • kopiera awarden på din blogg!
  • länka till personen som gett dig awarden!
  • berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
  • välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!



  • Jag ogillar oordning och städar mest hela tiden. Att sortera och organisera bland alla saker gives me a trill.
  • Jag är fruktansvärt rädd för döden och mörkret.
  • Jag har sedan december 2008 ätit 10 vitpepparkorn om dagen i rädsla för magsjuka. Drabbades hösten 2008 av 2 omgångar vinterkräksjuka.
  • Jag är beroende av socker.
  • Från att ha levt på cirka 3liter kaffe per dag så dricker jag nu inget kaffe alls. Tappade helt smaken för det under graviditeten med Tuva. Tokigt.
  • Jag äter eller dricker aldrig varor som har passerat best före datumet. Jag slänger dem, samma dag dem går ut. Oavsett om dem är oöppnade eller ej.
  • Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv som jag varit dem 2 sista åren.


Hur vidare det är intressant detta var det vet i tusan.



Nu är det Fade, Moa, Jennie, Soya (låst), Sara, Lovi (it's time!) En bulle ur ugnen

3 kommentarer:

  1. Hörru, du fick den faktiskt av mig också. ;))

    SvaraRadera
  2. Ang vitpepparkornen så ska du nog äta dem när du börjar må lite illa, inte i förebyggande syfte - då avtar effekten. *huskursmor* ;))) PUSS!

    SvaraRadera
  3. Så nu ska jag kopiera den här? Fattar jag rätt?
    Ha en trevlig helg! Synd att vi inte ses imorn =(
    Kram!

    SvaraRadera

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view