11 februari 2010

Efter över ett helt dygn utan någon fast föda så sitter jag nu här och inser att någonting måste ner i magen att illamåendet kommer att hänga kvar tills magen får någonting i sig. Endast saft funkar inte som dieten bestod av hela dagen igår. Sista, ursäkta, kräkanfallet kom vid 24-tiden natten till igår så över ett dygn har det varit lugnt. Imorgon ska jag åter till jobbet och jag längtar som en tok.
Men som sagt jag måste våga äta någonting annars blir det nog ändå inte bra....


Vi har blivit med Pippi kärra. Behöver jag säga att T loves it? "Ta med nagnen Tuvas jummet"

2 kommentarer:

  1. Det var en helt i svart, så kan man ha roliga åkpåsar och annat till för att få den lite färggladare :D.
    kram

    SvaraRadera
  2. Puss och förlåt att jag HAHA:ade när du skrev att du hade åkt på kräkis. Jag tyckte bara det var så ironiskt när du nästan är fobisk för just kräksjukan. ;) Du är såå fin så fin och jag saknar min kräkigaTess. ;)) Puss!

    SvaraRadera

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view