28 januari 2010

Jag är verkligen helt jätte trött. Och som toppen på det härliga trötthets-isberget så ska jag minsann jobba det lilla nätta passet 06:30-19:00 idag. Lyckans jag.
Mormor hämtar hem lilla Pippi Långstrump fanatikern från förskolan. Dem ska mysa och äta pannkakor med sylt. Sylten är det viktigaste i den maträtten enligt Tuvalinen, och soppan innan kan skippas helt enligt samma madame.
Pappa K åker på att fylla upp vår tomma kyl, frys och skafferi. Till bredden och en gaspatron till Streamern som den har suktat efter i snart 3 veckor. Så snart är det ordning på torpet igen.
Jag ska jobba häcken av mig hela dagen, sa jag det ?

1 kommentar:

  1. Hallå¨där.. du det var ett riktigt arbetspass det.. känner igen det där hua!

    mejla mig om du vill komma på besök i min källare.. så ska vi se om vi får till någon tid!

    ha det gott
    A-C

    SvaraRadera

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view