27 augusti 2008

Jag har jobbat. Ätit McDonken mat så att jag mår illa. Eller så är det haverbollen som jag klämde i mig samtidigt som jag jobbade. Eller jobbade och jobbade, jag mer bara satt. Imorgon bitti, tidigt som tusan, ska jag till gudinnan Susanna - min frisör. Jag ska ta med min "Vi föräldrar"blaska som jag aldrig hinner läsa. Rena lyxen. Och jag tänker inte tvätta håret innan så blir det ju super lyxigt. Så gör vi. Och på måndag ska jag tydligen börja på mamma-jumpa, skit hurtigt, jag trodde ju att vi (jag och L) skulle träffas några gånger innan och fika och liksom ladda inför att vi skulle börja röra på oss. Och att det liksom inte skulle vara någon idé tillslut att börja innan jul för att det skulle vara så få gånger kvar och yadayada, ni förstår. Men icke sa nicke. Det ska tydligen börjas och redan nu på måndag. Galet är vad det är. Men kanske finns det havrebollar att köpa i cafeterian. Hoppas, hoppas. Havrebollar är mitt nya "missbruk" efter Kexchoklad eran. När i helvette ska jag börja missbruka morötter eller liknande ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sing me a love song
Drop me a line
Suppose it's just a point of view